Nasi klienci

Utrzymanie nieruchomości w Xtreme Fitness Gyms: wdrożenie systemu QRmaint

Klienci szybko zauważają, gdy sprzęt jest uszkodzony, a to może negatywnie wpływać na nasz wizerunek. Dzięki QRmaint usterki są usuwane błyskawicznie, co wpływa na wzrost liczby osób korzystających z naszych klubów.

Anna Socha – Manager

Xtreme Fitness Gyms, dążąc do miana największej sieci fitness w Polsce, wprowadza na rynek nowy standard – skuteczne zarządzanie sprzętem i infrastrukturą, oparte na systemie QRmaint. To coś więcej niż tylko usprawnienie konserwacji. To krok w stronę przyszłości, w której technologia zapewnia niezawodność, a każde urządzenie jest gotowe na intensywny trening, o każdej porze dnia i nocy. Jak wprowadzenie systemu CMMS QRmaint wpłynęło na organizację pracy, komfort użytkowników oraz pozycję marki na rynku? W odpowiedzi na te pytania wprowadza nas menedżerka klubu Xtreme Fitness Gyms w Dębicy, Anna Socha.

Zobacz więcej w artykule i sprawdź, jak Xtreme Fitness Gyms zwiększa wydajność i dba o dobro klientów klubów fitness

 

www.xtremefitness.pl

Fasada jednego z klubów www.xtremefitness.pl

 

Ambitne plany ekspansji Xtreme Fitness Gyms – 227 klubów do 2027 roku

Rok 2012 – powstaje Xtreme Fitness Gyms. W nieco ponad dekadę rozwija się od pojedynczego klubu po dynamiczną sieć, obecnie liczącą blisko 100 lokalizacji. Wizja przyszłości? 227 klubów fitness do 2027 roku. Za tym ambitnym celem stoją nie tylko świetny sprzęt i profesjonalna kadra – trenerzy, konsultanci, pracownicy administracji, czy też menedżerowie i zespół techników, ale i innowacyjne rozwiązania technologiczne, które pomagają tej sieci działać na najwyższym poziomie. W erze ciągłego wzrostu Xtreme Fitness Gyms system QRmaint to gwarant ciągłości, który pozwala utrzymać sprzęt w pełnej gotowości i dbać o komfort każdego z tysięcy klientów.

QRmaint miał okazję porozmawiać z Anną Sochą, menedżerką oddziału Xtreme Fitness Gyms w Dębicy przy ul. Żuławskiego 6. Obowiązki menedżera klubu to nie tylko zarządzanie personelem, ale również dbanie o sprzęt, w tym wszystkie maszyny do ćwiczeń.

 

Urządzenia do kardio w www.xtremefitness.pl

Współczesne wyzwania branży fitness: Co QRmaint zmienia w Xtreme Fitness Gyms?

Typowa siłownia dysponuje setkami jednostek sprzętu do ćwiczeń, a gdy do tego doliczyć pozostałe urządzenia i instalacje, takie jak oświetlenie, nagłośnienie, wentylacja czy klimatyzacja, zakres działań jest ogromny. Podczas rozmowy Anna Socha przybliżyła nam, jak wygląda zarządzanie klubem z perspektywy utrzymania sprzętu i jakie wyzwania stawia przed menedżerem. W oddziale Xtreme Fitness Gyms w Dębicy pracuje dwóch serwisantów, którzy odpowiadają za usuwanie usterek – liczba ta jest odpowiednio dopasowana do ilości sprzętu oraz liczby klientów.

 

Asortyment www.xtremefitness.pl

Asortyment do ćwiczeń w www.xtremefitness.pl

„Nowoczesna siłownia to organizm, który działa praktycznie bez przerwy,” wyjaśnia Anna Socha. „Nasze kluby są otwarte od 6:00 do 23:00, a więc sprzęt jest intensywnie eksploatowany przez większą część doby. W tak dynamicznej strukturze, nawet drobna awaria może wywołać chaos.”

Dzięki wdrożeniu QRmaint, możliwe stało się śledzenie stanu technicznego setek maszyn i urządzeń oraz szybkie reagowanie na zgłoszenia – z poziomu jednego, intuicyjnego systemu.

 

Sale do ćwiczeń w www.xtremefitness.pl

Kluczowe wyzwania, które QRmaint pomaga rozwiązać:

  • Rosnąca ilość sprzętu: wraz z przyrostem liczby maszyn rośnie potrzeba efektywnego zarządzania ich utrzymaniem. Zespół Xtreme Fitness Gyms dostrzegł konieczność wprowadzenia systemu, który ułatwi ten proces, niezależnie od rodzaju sprzętu.
  • Dynamiczny rozwój sieci klubów: w miarę otwierania nowych lokalizacji potrzeba lepszej ewidencji sprzętu i urządzeń staje się coraz bardziej paląca. QRmaint to rozwiązanie skalowalne, które rośnie razem z firmą, dostosowując się do jej potrzeb.

 

Ciężary do ćwiczeń w www.xtremefitness.pl

  • Stała eksploatacja sprzętu: wysoka intensywność użytkowania sprzętu wymaga częstych przeglądów i serwisowania. Xtreme Fitness Gyms, jak inne sieci fitness, potrzebuje systemu, który umożliwi planowanie i monitorowanie przeglądów w celu zapobiegania awariom.
  • Komunikacja między działem technicznym a menedżerami: QRmaint pozwala na dostęp do informacji o stanie urządzeń w czasie rzeczywistym, co usprawnia decyzje i minimalizuje przestoje.
  • Mobilność: możliwość zgłaszania usterek i przeglądania informacji o urządzeniach z dowolnego miejsca jest bardzo istotna. QRmaint oferuje aplikację mobilną, dzięki której menedżerowie i technicy mogą działać efektywnie, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
  • Usystematyzowanie zadań: dzięki QRmaint Xtreme Fitness Gyms może zarządzać zgłoszeniami, przypisywać je konkretnym pracownikom i śledzić ich realizację, co pozwala na lepszą organizację pracy.

Przestronne szatnie w www.xtremefitness.pl

Utrzymanie sprzętu z QRmaint: Jak działa system?

QRmaint to dla Xtreme Fitness Gyms prawdziwe wsparcie w zarządzaniu.

„Aby zapewnić sprawność sprzętu i poprawić komunikację, wybraliśmy QRmaint. Dzięki tej aplikacji możemy w prosty sposób zgłaszać usterki i zapotrzebowanie na nowe elementy. Zgłoszenia od razu trafiają do działu technicznego, a technicy mogą szybko reagować, potwierdzając odebranie zgłoszenia w systemie,” tłumaczy Anna Socha.

System QRmaint sprawił, że proces obsługi technicznej stał się bardziej przejrzysty i szybki.

Najważniejsze korzyści QRmaint w Xtreme Fitness Gyms:

  • Filtrowanie i wyszukiwanie: QRmaint umożliwia szybkie przeszukiwanie danych według różnych kryteriów, co przyspiesza analizę i procesy decyzyjne.
  • Zorganizowany system zgłoszeń: Każde zgłoszenie ma określony status, co ułatwia śledzenie postępów.
  • Poprawa komunikacji: System centralizuje wszystkie informacje, co zmniejsza ryzyko pomyłek.
  • Mobilność: Aplikacja mobilna pozwala na zgłaszanie usterek i przeglądanie informacji z dowolnego miejsca.
  • Kody QR: Każde urządzenie posiada kod QR, który po zeskanowaniu pozwala na dostęp do historii napraw.
  • Zgłaszanie zapotrzebowania: QRmaint pozwala pracownikom zgłaszać potrzeby związane z materiałami eksploatacyjnymi.

Kody QR służą na siłowni www.xtremefitness.pl do identyfikacji urządzeń w systemie QRmaint

Podsumowanie

Xtreme Fitness Gyms, dynamicznie rozwijająca się sieć fitness, wdrożyła QRmaint, by usprawnić zarządzanie sprzętem w swoich klubach. Dzięki temu rozwiązaniu firma nie tylko lepiej organizuje obsługę techniczną, ale także zapewnia wyższy poziom komfortu swoim klientom.

„Klienci szybko zauważają, gdy sprzęt jest uszkodzony, a to może negatywnie wpływać na nasz wizerunek. Dzięki QRmaint usterki są usuwane błyskawicznie, co wpływa na wzrost liczby osób korzystających z naszych klubów,” mówi Anna Socha.

QRmaint przyspieszył naprawy, zwiększył efektywność pracy i przyczynił się do wzrostu zadowolenia klientów.

Zastanawiasz się, jak QRmaint może pomóc również w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i umówić na bezpłatną prezentację!

 

Poznaj historie innych

QRmaint doskonale sprawdza się w rożnych branżach takich jak zakłady produkcyjne, utrzymanie techniczne nieruchomości, sieci sklepów, uczelnie, serwisy. Przeczytaj co sądzą o nas przedstawiciele rożnych branż.

QRmaint spełnia wszystkie nasze wymagania i pozwala nam sprostać wyzwaniom nowoczesnego utrzymania ruchu jednocześnie na kilku lokalizacjach. Jesteśmy przekonani, że QRmaint jest kluczowym elementem w zapewnieniu właściwego stanu naszych systemów przenośnikowych i sortujących, co pozwala nam także w przyszłości dotrzymywać obietnic jakości wobec naszych klientów.

Sandro Wanko

Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

Analizowaliśmy rynek. Chcieliśmy wybrać usługę, gdzie cena idzie w parze z jakością. Mieliśmy jedno założenie – program musimy zrozumieć w godzinę. Jeżeli go w tym czasie nie zrozumiemy, to nie jest on dla nas. QRmaint jest bardzo przejrzystym programem, zrobionym pod Utrzymanie Ruchu. Tutaj nie było problemu.

Jarosław Kurach

Koordynator Utrzymania Ruchu

System Qrmaint jest programem, który bardzo dobrze uzupełnia wymogi stawiane dla Przemysłu 4.0

Tomasz Wachowski

Z-ca dyrektora technicznego

Planujemy kontynuować rozwijanie i wykorzystanie QRmaint w pełni. Naszym celem jest dalsze usprawnienie procesów związanych z utrzymaniem, a także włączenie dodatkowych funkcji, które będą wspierać zarządzanie magazynem i inne obszary działalności. Obecnie wdrażamy proces zgłaszania usterek.

Raphael Groß

Pracownik Działu Projektowego

System bardzo dobrze się przyjął, a jego wdrożenie przebiegło bez problemów. Zdobył duże uznanie wśród audytorów. W szczególności, w naszym przypadku, bardzo przydatna okazała się funkcja podglądu parku maszyn na interaktywnych planach oraz całościowa prezentacja najważniejszych informacji z działu UR.

Marcel Menne

Head of maintenance

Jeżeli ktoś nie znajdował części na magazynie, to kupowaliśmy nowe. Generowaliśmy wtedy niepotrzebne koszty. Druga rzecz, jeżeli chodzi o magazyn - w sytuacji, kiedy dysponujemy opisem części i mamy je skatalogowane w programie, to nie ma problemu, żeby kupić dokładnie takie same. Nie trzeba ich nigdzie szukać. Są zapisane w programie (red. QRmaint CMMS).

Tomasz Jaroszewski

Zastępca Kierownika Działu Utrzymania Ruchu

Najważniejsze jest to, że moi pracownicy wiedzą, ile jest zadań do wykonania i jakie są priorytety. Technicy mają dostęp do zadań w czasie rzeczywistym. W zasadzie całkowicie wyeliminowaliśmy sytuacje, które występowały wcześniej: że pewne zadania zostają pominięte bądź zapomniane.

Arkadiusz Tetloch

Manager Sekcji Utrzymania Ruchu i Innowacji

System Qrmaint wdrożony w naszej firmie znacząco usprawnił pracę naszego zespołu z działu Utrzymania ruchu, oraz poprawił znacząco reakcje zespołów na bieżące awarie produkcyjne.

Rafał Topolski

Inżynier optymalizacji procesów produkcyjnych

System QRmaint pozwolił nam na rezygnację z wypełniania ton papierowych dokumentów. Mamy teraz łatwy wgląd w historię awarii, napraw i serwisów, a czas reakcji na zgłoszoną usterkę uległ znacznemu skróceniu.

Anna Ciesielska

Process Engineer

Zgłoszenie awarii poprzez skanowanie kodu QR umieszczonego na maszynie praktycznie wyeliminowało nieścisłości utrudniające ustalenie, którego urządzenia dotyczył problem. Zapisywanie wszystkich zgłoszeń w systemie daje świetny obraz, z którymi maszynami mamy największe problemy.

Krzysztof JANIK

Główny Automatyk / Automation Service Supervisor

Moją pracę w firmie można podzielić na dwa etapy:
1. Przed wdrożeniem QRmaint – mnóstwo zbędnych telefonów, ciągłe zdawanie relacji z postępów usuwania awarii, ogrom tematów, które umykały uwadze.
2. Po wdrożeniu QRmaint – możliwość skupienia uwagi na istotnych problemach, wszyscy zainteresowani są na bieżąco, 100% zgłoszonych spraw zostaje rozwiązanych.

Aleksander Penkowski

Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

QRmaint skonfigurowałem sam w jeden wieczór, a już w kolejnych dniach w systemie zaczęły się pojawiać zgłoszenia awarii przez techników i operatorów.

Tomasz Pruszyński

Dyrektor Produkcji

System QRmaint zastąpił setki maili, które bez względu na tematykę trafiały do wszystkich na liście, zamiast jedynie do właściwych osób. Wcześniej, gdy awaria była już naprawiona, to nikt o tym tak naprawdę nie wiedział. Dziś mamy wgląd w aktualny stan każdej awarii.

Mariusz Staniszewski

Kierownik Działu IT

System sprawdza się bezproblemowo. Wyraźnie skrócił się czas reakcji naszych zespołów. Jest to o wiele lepszy model komunikacji niż telefony i zapisywanie awarii na kartkach lub zapamiętywanie.

Maciej Hartfil

Kanclerz AWF w Warszawie

Od momentu wdrożenia QRmaint w naszej firmie program się rozwija – dostosowywane są funkcje pod specyfikę branży – np. harmonogram, którego nie było podczas wdrażania, a obecnie wygląda jak kalendarz w Google.

Jacek Turkowski

Koordynator ds. technicznego utrzymania nieruchomości

QRmaint dał się poznać jako firma rzetelna, elastyczna oraz reagująca na pomysły i uwagi użytkowników. System ułatwia nam pracę, a jego funkcjonalności dokonywania zgłoszeń z zadowoleniem zostały przyjęte przez naszych klientów.

Sławomir Pinkowski

Prezes Zarządu

System QRmaint przyczynił się do wzrostu konkurencyjności naszych usług na rynku technicznej obsługi nieruchomości. Oprócz standardowych usług serwisowych dostarczamy naszym klientom narzędzie do szybkiego zgłaszania awarii oraz raportowania prac wykonywanych na nieruchomości.

Mateusz Czerwiński

Wdrożenie aplikacji QRmaint okazało się receptą na największe wyzwanie, jakim była bieżąca naprawa szkód. Kolejnym krokiem wdrożenia będzie wykorzystanie jej do wsparcia pracy managerów zarządzających np. sprzątaniem mieszkań.

Paweł Migacz

Dyrektor zarządzający firmy

tło

Wypróbuj QRmaint

Bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań.