

Nasi klienci
Wdrożenie w zakładzie produkcyjnym Azpiaran

System QRmaint pozwolił nam na rezygnację z wypełniania ton papierowych dokumentów. Mamy teraz łatwy wgląd w historię awarii, napraw i serwisów, a czas reakcji na zgłoszoną usterkę uległ znacznemu skróceniu.
Poznaj historie innych
QRmaint doskonale sprawdza się w rożnych branżach takich jak zakłady produkcyjne, utrzymanie techniczne nieruchomości, sieci sklepów, uczelnie, serwisy. Przeczytaj co sądzą o nas przedstawiciele rożnych branż.

Więcej
Analizowaliśmy rynek. Chcieliśmy wybrać usługę, gdzie cena idzie w parze z jakością. Mieliśmy jedno założenie – program musimy zrozumieć w godzinę. Jeżeli go w tym czasie nie zrozumiemy, to nie jest on dla nas. QRmaint jest bardzo przejrzystym programem, zrobionym pod Utrzymanie Ruchu. Tutaj nie było problemu.
Jarosław Kurach
koordynator Utrzymania Ruchu

Więcej
System Qrmaint jest programem, który bardzo dobrze uzupełnia wymogi stawiane dla Przemysłu 4.0.
Tomasz Wachowski
Z-ca dyrektora technicznego

Więcej
System Qrmaint wdrożony w naszej firmie znacząco usprawnił pracę naszego zespołu z działu Utrzymania ruchu, oraz poprawił znacząco reakcje zespołów na bieżące awarie produkcyjne.
Rafał Topolski
Inżynier optymalizacji procesów produkcyjnych

Więcej
Zgłoszenie awarii poprzez skanowanie kodu QR umieszczonego na maszynie praktycznie wyeliminowało nieścisłości utrudniające ustalenie, którego urządzenia dotyczył problem. Zapisywanie wszystkich zgłoszeń w systemie daje świetny obraz, z którymi maszynami mamy największe problemy.
Krzysztof JANIK
Główny Automatyk / Automation Service Supervisor

Więcej
Najważniejsze jest to, że moi pracownicy wiedzą, ile jest zadań do wykonania, jakie są priorytety. Technicy mają dostęp do zadań w czasie rzeczywistym. W zasadzie całkowicie wyeliminowaliśmy sytuacje, które występowały wcześniej, że pewne zadania są pominięte, bądź zapomniane.
Arkadiusz Tetloch
Manager Sekcji Utrzymania Ruchu i Innowacji

Więcej
Moją pracę w firmie można podzielić na dwa etapy:
1. Przed wdrożeniem QRmaint – mnóstwo zbędnych telefonów, ciągłe zdawanie relacji z postępów usuwania awarii, ogrom tematów, które umykały uwadze.
2. Po wdrożeniu QRmaint – możliwość skupienia uwagi na istotnych problemach, wszyscy zainteresowani są na bieżąco, 100% zgłoszonych spraw zostaje rozwiązanych.
Aleksander Penkowski
Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

Więcej
QRmaint skonfigurowałem sam w jeden wieczór, a już w kolejnych dniach w systemie zaczęły się pojawiać zgłoszenia awarii przez techników i operatorów.
Tomasz Pruszyński
Dyrektor Produkcji

Więcej
System QRmaint zastąpił setki maili, które bez względu na tematykę trafiały do wszystkich na liście, zamiast jedynie do właściwych osób. Wcześniej, gdy awaria była już naprawiona, to nikt o tym tak naprawdę nie wiedział. Dziś mamy wgląd w aktualny stan każdej awarii.
Mariusz Staniszewski
Kierownik Działu IT
Więcej
System sprawdza się bezproblemowo. Wyraźnie skrócił się czas reakcji naszych zespołów. Jest to o wiele lepszy model komunikacji niż telefony i zapisywanie awarii na kartkach lub zapamiętywanie.
Maciej Hartfil
Kanclerz AWF w Warszawie

Więcej
Od momentu wdrożenia QRmaint w naszej firmie program się rozwija – dostosowywane są funkcje pod specyfikę branży – np. harmonogram, którego nie było podczas wdrażania, a obecnie wygląda jak kalendarz w Google.
Jacek Turkowski
Koordynator ds. technicznego utrzymania nieruchomości

Więcej
QRmaint dał się poznać jako firma rzetelna, elastyczna oraz reagująca na pomysły i uwagi użytkowników. System ułatwia nam pracę, a jego funkcjonalności dokonywania zgłoszeń z zadowoleniem zostały przyjęte przez naszych klientów.
Sławomir Pinkowski
Prezes Zarządu

Więcej
System QRmaint przyczynił się do wzrostu konkurencyjności naszych usług na rynku technicznej obsługi nieruchomości. Oprócz standardowych usług serwisowych dostarczamy naszym klientom narzędzie do szybkiego zgłaszania awarii oraz raportowania prac wykonywanych na nieruchomości.
Mateusz Czerwiński

Więcej
Wdrożenie aplikacji QRmaint okazało się receptą na największe wyzwanie, jakim jest bieżąca naprawa szkód. Kolejnym krokiem wdrożenia będzie wykorzystanie jej do wsparcia pracy managerów zarządzających np. sprzątaniem mieszkań.
Paweł Migacz
Dyrektor zarządzający firmy