Jak przyjąć zgłoszenie awarii w QRmaint?

Zgłaszanie awarii nigdy nie było tak proste!

Dzięki QRmaint przyjmiesz zgłoszenia awarii od klientów poprzez wiele kanałów komunikacyjnych a zgłoszenie trafi w jedno miejsce – do naszej aplikacji! Koniec z telefonami, mailami czy papierowymi zgłoszeniami!

Kanały zgłoszeń awarii w QRmaint

W systemie QRmaint obsługujemy wiele kanałów zgłaszania awarii:

  • zgłoszenia telefoniczne
  • zgłoszenia mailowe
  • zgłoszenia przez formularz na stronie www
  • zgłoszenia po zeskanowaniu kodu QR

To klient ma możliwość wyboru w jaki sposób zgłosi awarię, choć najlepsze kanały z punktu widzenia firmy obsługującej klientów to kanały samoobsługowe.

Aplikacja QRmaint wykorzystywana jest przez różne branże  dzięki szerokiej możliwości dostosowania systemu do swoich potrzeb.

Jeśli zastanawiasz się jak przyjąć awarię w branży obsługi nieruchomości kliknij tutaj.

Zgłoszenia awarii przez telefon

Jeśli klient zadzwoni do nas aby zgłosić awarię to użytkownik systemu ma możliwość zarejestrowania takiego zgłoszenia w aplikacji QRmaint.

Podczas przyjmowania zgłoszenia można od razu określić lokalizację awarii oraz sprzęt jaki uległ uszkodzeniu, zweryfikować czy urządzenie objęte jest gwarancją producenta czy też jaka firma serwisuje dane urządzenie. Pracownik przyjmujący takie zgłoszenie może również od razu umówić termin wizyty serwisowej korzystając z kalendarzy pracy techników.

Zgłoszenia można przyjmować zarówno w aplikacji na komputery stacjonarne jak w aplikacji mobilnej na smartfony.

Obsługa mailowych zgłoszeń awarii

QRmaint ma możliwość automatycznej rejestracji mailowych zgłoszeń awarii.

Do aplikacji należy jedynie przypisać mail, na który będą wysyłane zgłoszenia przez klientów. Adres mailowy może być zarówno w domenie klienta jak również w domenie qrmaint.pl

Po przypisaniu adresu zgłoszeniowego każdy mail wysłany na ten adres spowoduje stworzenie nowego zgłoszenia gdzie:

  • temat maila będzie tematem zgłoszenia
  •  treść maila znajdzie się w opisie zgłoszenia

Do maila można również dodać załączniki w postać zdjęć lub dokumentów – zostaną one dodane do zadania.

Istnieje możliwość stworzenia reguł automatyzacji, które w przypadku pojawienia się takiego zgłoszenia automatycznie przypiszą je do realizacji dla danego pracownika lub zespołu.

Przyjmowanie zgłoszeń poprzez formularz

Jeśli już przyjmujesz zgłoszenia poprzez formularz osadzony na stronie www lub planujesz stworzenie takiego formularza – w QRmaint mamy gotowe rozwiązanie!

W aplikacji możesz wygenerować własny formularz do zgłoszeń awarii oraz osadzić go na własnej stronie internetowej.

W formularzu jest możesz dodać dowolne pola do wypełniania oraz możesz określić które z nich są wymagane go przyjęcia zgłoszenia.

Formularz może być przypisany do określonej lokalizacji – dzięki czemu zarejestrowane zgłoszenie posiada już wypełnione pole związane z umiejscowieniem awarii.

Po wypełnieniu formularza osoba zgłaszająca otrzyma od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z linkiem umożliwiającym śledzenie postępów zgłoszenia.

Sprawdź w jaki sposób możesz zdefiniować własny formularz zgłoszeniowy – kliknij tutaj!

Zgłoszenie awarii poprzez zeskanowanie kodu QR

Stawiając na samoobsługowe kanały zgłoszeń awarii umożliwiamy zgłaszanie usterki poprzez zeskanowanie kodu QR umieszczonego na urządzeniu lub w lokalizacji.

Dodając urządzenie lub lokalizację do aplikacji QRmaint mamy możliwość wygenerowania etykiet z kodem QR, które można umieścić na urządzeniach lub w lokalizacjach. Klient skanując kod QR zostanie przekierowany na stronę QRmaint zawierającą formularz zgłoszeniowy – ten sam, jaki możesz umieścić na własnej stronie www. Kod QR posiada zakodowane informacje dotyczące urządzenia lub lokalizacji – dlatego też w zgłoszeniu wypełniane są pola z tym związane.

Dzięki użyciu kodów QR klient nie musi znać telefonu do firmy serwisującej dany sprzęt czy też nazwy lub modelu urządzenia. Wystarczy wypełnienie odpowiednich pól w formularzu i zgłoszenie trafia do systemu QRmaint.

Poniżej prezentujemy przykładową etykietę, za pomocą której można dokonywać zgłoszenia. Zachęcam do zeskanowania kodu QR i dodanie swojego pierwszego zgłoszenia!

 

Sprawdź jak możesz zgłosić awarię za pomocą kodu QR na naszym kanale YouTube!

Jeśli chcesz wiedzieć jak przyjmować zgłoszenia w praktyce – sprawdź poniższy film na naszym kanale YouTube.

Ciągle pracujemy nad rozwojem aplikacji QRmaint aby spełnić wymagania naszych klientów. Jeśli masz pomysł w jaki sposób chciałbyś wykorzystywać nasz system CMMS a nie znalazłeś takiej funkcjonalności – napisz do nas – kontakt@qrmaint.com

tło

Feel free to contact me.
I will come back shortly with an answer.




    członek zespołu

    Sales Manager

    tło

    Wypróbuj QRmaint

    Bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań.