13.01.2020
Powiązane zadania – kiedy warto z nich skorzystać?
Funkcjonalność zadań powiązanych powstała na bazie zgłaszanych nam realnych potrzeb klientów. Najczęściej wskazywane przez użytkowników scenariusze użycia to:
- Potrzeba koordynowania wielu powiązanych zadań w ramach jednego nadrzędnego projektu. Podzadania wykonywane są przez różne zespoły lub pracowników a koordynator ma możliwość śledzenia ich statusów oraz terminów.
- W trakcie obsługi zadania, częstą sytuacją jest wykrycie innych usterek lub zachodzi potrzeba wydzielenia kolejnego zadania do innego zespołu techników.
- Zalecenia pokontrolne z przeglądów lub inspekcji.Przykładowy scenariusz to okresowe inspekcje hali zakładowej zdefiniowane w systemie jako zadanie cykliczne. W trakcie inspekcji powstaje lista zaleceń do realizacji przed kolejną inspekcją. Dodajemy je jako nowe zadania powiązane z głównym zadaniem.
Jak dodawać zadania powiązane?
Sekcja zadań powiązanych znajduje się bezpośrednio pod kartą zadania.
Istnieją dwa sposoby dodania zadania powiązanego:
- Oznaczenie istniejących zadań jako powiązane.
W tym celu klikamy link “Powiąż” oraz wyszukujemy interesujące nas zadanie a następnie klikamy przycisk 'Powiąż’Po kliknięciu w link 'Powiąż’ pojawi się okienko w którym należy wyszukać interesujące nas zadanie i powiązać - Dodanie powiązanego zadania jako nowe, jeszcze nieistniejące. W tym celu klikamy ‘Dodaj nowe’ i wypełniamy standardowy formularz nowego zadania.
Ciągle pracujemy nad rozwojem aplikacji QRmaint aby spełnić wymagania naszych klientów. Jeśli masz pomysł w jaki sposób chciałbyś wykorzystywać nasz system CMMS a nie znalazłeś takiej funkcjonalności – napisz do nas – kontakt@qrmaint.com