grafika grafika

Zmiany w aplikacji

Sprawdź, jak rozwija się system CMMS od QRmaint i jakie funkcje zostały dodane do naszej aplikacji w ostatnim czasie.

11-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z listopad

  • Skaner NFC
  • Nowy moduł "Eskalacje" umożliwiający konfigurację wysyłania automatycznych alertów dla określonych zdarzeń.

10-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z pździernik

  • Filtr lokalizacji w "Raport zadań - ogólny" umożliwiający filtrowanie zadań np. dla wybranych obszarów, linii produkcyjnych
  • Raport prewencji urządzeń prezentujący ostatnio wykonane zadanie prewencyjne oraz nadchodzące.
  • Nowy byt - "Obszar produkcyjny" umożliwiający lepsze odzwierciedlenie struktury zakładu i raportowanie
  • Raport awaryjności obszarów
  • Prezentacja planów prewencyjnych urządzeń podrzędnych w karcie urządzenia głównego

09-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z wrzesień

  • Usprawnienie zapisu danych podstawowych systemu w celu zwiększenia ergonomii w aplikacji mobilnej.
  • Poprawa błędu edycji części zamiennych w zadaniach prewencyjnych
  • Opracowanie Centrum pomocy dotyczącej aplikacji QRmaint dostępnej pod adresem qrmaint.pl/pomoc
  • Dodanie do eksportowanego dokumentu PDF zadania przyczyny źródłowej oraz propozycji usprawnienia
  • Dodanie pola "Propozycja usprawnienia" do formularza zgłoszenia
  • Wysyłanie kopii zgłoszenia e-mail do dostawcy serwisu na podany adres e-mail.
  • Automatyczne uzupełnianie aktualnego okresu rozliczeniowego w zapotrzebowaniach za pomocą jednego kliknięcia.

08-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpień

  • Dodanie szczegółowej informacji przy braku możliwości zgłoszenia awarii ze względu na trwającą awarię urządzenia podrzędnego lub nadrzędnego.
  • Do systemu dodano funkcję automatycznego wyliczania kosztu realizacji zadań w roboczogodzinach, na podstawie czasu pracy techników oraz średniej stawki za roboczogodzinę.
  • Oprogramowanie funkcji przesunięć międzymagazynowych w aplikacji mobilnej.

07-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z lipiec

  • Umożliwienie konwersji lokalizacji na linie produkcyjne
  • Oprogramowanie harmonogramów pracy zakładu, obszarów oraz linii produkcyjnych.
  • Nowy, dokładniejszy sposób wyliczania wskaźników KPI (MTBF, MTTR) z uwzględnieniem zdefiniowanych harmonogramów pracy

06-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwiec

  • Dodanie filtra na liście zadań umożliwiającego filtro wanie zadań wg. osoby zgłaszającej
  • Dodanie kolumny prezentującej "Czas trwania przestoju" w raporcie "Raport zadań ogólny"
  • Rozbudowa panelu Andon o przekazywanie przywołań do innych grup wsparcia obsługi
  • Nawigacja na mapie Google do adresu urządzenia, którego dotyczy zadanie.
  • Dodanie kolumny "Szacowany czas realizacji" do ogólnego raportu "Raport zadań - ogólny"
  • Udostępnienie języka rumuńskiego w aplikacji

05-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z maj

  • Umożliwienie filtrowania przywołań po nazwie w panelu przywołań ANDON
  • Oprogramowanie usuwania magazynu części zamiennych.
  • Ponowne wyznaczenie terminu najbliższego zadania prewencyjnego w przypadku edycji daty zamknięcia ostatnio zrealizowanego zadania tego samego planu prewencyjnego
  • Publiczne załączniki
  • Udostępnienie obsługi przywołań na urządzeniach z systemem iOS
  • Oprogramowanie zapis etykiet w formacie JPG

04-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z kwiecień

  • Nowy raport - Szczegółowy raport czasu pracy, przedstawiający zadania wraz z podsumowaniem czasu ich realizacji przez techników.
  • Grupowe przypisywanie TAG-ów na liście zadań
  • Oprogramowanie możliwości definiowania maszyn i urządzeń w sekcji karty części zamiennej, do których dana część zamienna jest przypisana.
  • Oprogramowanie nowej roli użytkownika - "Operator AM", która umożliwia wykonywanie zadań autonomicznego UR przez operatorów maszyn

03-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z marzec

  • Rozbudowa zakładki Koszty w zadaniu o dodatkowe informacje, takie jak urządzenie lub lokalizacja, na które poniesiono koszt, rodzaj kosztu oraz numer faktury. Dodatkowo istnieje możliwość dodania załącznika, np. skanu faktury.
  • Oprogramowanie publicznego dostępu do dokumentacji urządzeń za pomocą kodu QR.
  • Udostępnienie nowego skanera kodów QR w aplikacji mobilnej dla urządzeń z systemem iOS

02-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z luty

  • Wydruk kodu kreskowego pozycji magazynowej
  • Oprogramowanie pobierania geolokalizacji na urządzeniach z systemem iOS
  • Kopiowanie linku do zadania w celu udostępnienia

01-2024

Podsumowanie najważniejszych zmian z styczeń

  • Opcja skanowania kodu QR przy wyborze urządzenia w formularzu zgłoszenia i zadania.
  • Optymalizacja działania list kontrolnych przy obsłudze dużej liczby pozycji na liście.
  • Nowe pola w dokumencie PDF wyeksportowanego zadania: przypisane osoby oraz uwagi techniczne
  • Oprogramowanie zmiany rozmiaru czcionki przez użytkownika w dashboardzie TV
  • Dodanie model i producenta na etykiecie QR urządzenia
  • Zwiększenie ergonomii korzystania z komentarzy poprzez ich podział na dwie odrębne sekcje: zapotrzebowania i zadania.
  • Umożliwienie dodawania linii produkcyjnych w interaktywnych planach

12-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z grudzień

  • Nowe pola w formularzuzapotrzebowaniaa: Osoba realizująca, Zespół realizujący
  • Możliwość zgłaszania awarii dla linii produkcyjnej

11-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada

  • Oprogramowanie gestu, który umożliwia odświeżenie zawartości strony startowej poprzez przesunięcie palcem w dół na urządzeniu mobilnym.
  • Wprowadzenie języka czeskiego
  • Filtr zespołu w przywołaniach ANDON

10-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z października

  • Tryb odczytu i edycji formularza zapotrzebowania
  • Nowe pola w zapotrzebowaniach - konto kosztowe pozycji, nr zapotrzebowania z zewnętrznego systemu, nr zamówienia z zewnętrznego systemu
  • Edycja danych użytkownika anonimowego w zarejestrowanym zgłoszeniu
  • Cel zapotrzebowania - oprogramowanie dodawania własnych pozycji
  • Raport zadań wg przypisanej osoby - dodanie kolumny z danymi z zakładki 'Prace'
  • Implementacja pojedynczego logowania (ang. single sign-on, SSO) –Mechanizm SSO pozwalaja uprawnionemu użytkownikowi, po jednokrotnym uwierzytelnieniu, na dostęp do wielu aplikacji, które istnieją w tej samej domenie
  • Nowe pola i filtry w zadniach: 'Wymagane zatrzymanie maszyny', 'Szacunkow czas', 'Wpływ na czas cyklu produkcyjnego', 'Wymagane zatrzymanie maszyny'
  • Oprogramowanie nowego bytu 'Linie produkcyjne', które umożliwi lepsze odwzorowanie struktury zakładu produkcyjnego oraz usprawni proces raportowania.
  • Dodanie nowego pola w formularzu zapotrzebowania: Konto kosztowe
  • Udostępnienie nowego raportu: Raport zapotrzebowań
  • Wprowadzenie języka włoskiego

09-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z września

  • Nowe filtry na liście zadań - 'klient' oraz 'Aktualnie realizowane - uruchomiony stoper'
  • Zakładka 'Historia' w karcie urządzenia prezentująca historię urządzenia np. relokacje, zmiany statusu
  • Blokada uruchomienia wielu stoperów realizacji zadania oraz informacja o aktualnie realizowanych zadaniach z włączonym stoperem
  • Wyszukiwanie usuniętych urządzeń na liście oraz możliwość ich przywrócenia
  • Inne udoskonalenia i poprawki

08-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia

  • Podgląd urządzeń w których użyto część zamienną wprost z karty części zamiennej
  • Raport zadań ogólny - dodanie kolumny 'Zamknięto na zmianie'
  • Raport 'Przywołania'
  • Inne udoskonalenia i poprawki

07-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca

  • Nowe uprawnienie umożliwiające udostępnienie w trybie odczytu modułu 'Urządzenia' dla użytkowników z rolą ' Zgłaszający rozszerzony'
  • Nowy sposób wiązania części zamiennych z urządzeniami lub modelami urządzeń
  • Historia użycia części w karcie urządzenia
  • Widoczność zdjęć dedykowanych części zamiennych w karcie urządzenia
  • Możliwość udostępnienia interaktywnych planów dla użytkownika z rolą 'Zgłaszający rozszerzony'

06-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca

  • Nowy widok podglądu zgłoszeń dla użytkowników zgłaszających
  • Nowa zakładka części zamienne w urządzeniu
  • Statystyki użycia części w widoku podglądu części
  • Dodanie kolumny stan maksymalny w 'Raport części - ogólny"
  • Nowy format etykiety z kodem QR dla urządzeń i części: 60mm x 40mm
  • Rozbudowa wiązania części z urządzeniem: po modelu urządzenia lub z pojedynczym urządzeniem
  • Dopuszczenie urządzenia/maszyny do pracy po zamknięciu zgłoszenia
  • Zmiana "Potwierdzenia realizacji zgłoszenia" na "Odbiór prac"
  • Inne udoskonalenia i poprawki

05-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z maja

  • Plany interaktywne
  • API: nowe metody dla magazynu części
  • Nowy widok listy zadań w aplikacji mobilnej
  • Nowe uprawnienie użytkowników: Widoczność i zarządzanie modułem dostawcy
  • Nowe uprawnienie użytkowników: Widoczność i zarządzanie modułem interaktywne plany
  • Nowe uprawnienie użytkownika zgłaszającego: Widoczność modułu urządzenia
  • Optymalizacja zdjęć w PDF - PDF zadania waży znacznie mnie
  • Dodanie w eksporcie PDF zadania w zakładce prace pracownika realizującego.
  • Sortowanie po dacie zamknięcia w liście zadań
  • Pełna ścieżka lokalizacji w w mobilnej liście zadań
  • Inne udoskonalenia i poprawki

04-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia

  • Wybór komponentów podrzędnych po zeskanowaniu kodu QR
  • Podgląd danych kontaktowych użytkownika m.in w zadaniach osoba zgłaszająca
  • Wiele innych poprawek

03-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z marca

  • Wizualizacja nieruchomości/obiektów na mapie geograficznej
  • Wizualizacja urządzeń na mapie geograficznej
  • Udostępnianie zadania w formie PDF na wskazany adres email
  • Dodanie w KPI Dashboard zakresów lokalizacji użytkowników
  • API: Nowe metody zapotrzebowań
  • Inne udoskonalenia i poprawki

02-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego

  • Dedykowany dla wózków widłowych panel obsługi przywołań
  • Dedykowany raport zapotrzebowań
  • Nowe pola w formularzu zapotrzebowań: Okres kosztowy, Cel zapotrzebowania
  • Ograniczenie dostępu do listy dostawców tylko z określonych lokalizacji
  • Raport części ogólny - dodanie kolumny 'Rodzaj części'
  • Aktualizacja raportu wejść/wyjść magazynowych
  • Inne udoskonalenia i poprawki

01-2023

Podsumowanie najważniejszych zmian ze stycznia

  • Oznaczanie Tagami zadań
  • TOP 10 urządzeń z przestojami w KPI dashboard
  • Rozbudowa funkcjonalności panelu przywołań ANDON - wielopoziomowa struktura wyboru przywołania
  • Anulowanie przywołań z panelu ANDON
  • Filtrowanie zadań w kalendarzu wg rodzaju zadania
  • Uproszczenie importu urządzeń i części
  • Aktualizacja raportu kosztów urządzeń

12-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia

  • Nowe pola w formularzu zadania: Przyczyna źródłowa oraz Propozycja usprawnienia
  • Rozbudowa ustawień formularza zadania o możliwość wskazania iż dane pole jest wymagane przy zamknięciu tylko dla wskazanego rodzaju zadania
  • Niestandardowe uprawnienia użytkowników do modułu: Magazyn części
  • Niestandardowe uprawnienia użytkowników do modułu: DashboardTV
  • Proces mycia i dezynfekcji
  • Zdjęcia w lokalizacjach
  • Dedykowany zespół dla pozycji listy kontrolnej
  • Priorytet przywołania w Dashboard TV

11-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada

  • Filmy w zgłoszeniach oraz zadaniach.
  • Zdjęcia, filmy i załączniki w zadaniach prewencyjnych
  • Wyszukiwanie części poprzez zeskanowanie kodu QR lub kodu kreskowego w wersji na komputer.
  • Nowa reguła automatyzacji - przypisanie klienta
  • "Podpis inny" - nowy rodzaj odpowiedzi w liście kontrolnej
  • Dedykowany zespół do odpowiedzi w liście kontrolnej
  • Wymóg podania przyczyny przy zmianie statusu zadania na "Anulowane"
  • Wiele zdjęć w formularzu anonimowym
  • Dodawanie wielu plików do pojedynczego komentarza
  • Wyświetlanie liczby zarezerwowanych części w szczegółach części w wersji mobilnej
  • Pełny podgląd szczegółów części z poziomu zapotrzebowania
  • Zmiana sortowania w liście części w zadaniu oraz przy pobieraniu części - u góry części z ostatnią zmianą magazynową
  • Dodanie kolumny "Krytyczność" w raport "Podsumowanie utrzymania urządzeń" i "Hierarchiczny raport stanu utrzymania"
  • Ukrycie zadań anulowanych ze zgłoszeń aktywnych (tworzenie zgłoszenia)

10-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z październik

  • Nowy znacznie bardziej kompaktowy wygląd podglądu części
  • Status zapotrzebowania na liście części
  • Poprawka widoku listy części m.in. brak konieczności przełączania się pomiędzy kolejnymi stronami z wyszukanymi częściami
  • Możliwość powiązania zgłoszeniowego adresu email z dowolną lokalizacją
  • Modyfikacja widgetu Dashboard TV "Licznik całkowitego czasu przestoju" - Do całkowitego czasu brany pod uwagę są także trwające przestoje.
  • Możliwość dodania wielu zdjęć do urządzenia
  • Nowy podgląd szczegółów użytkownika
  • API - nowe metody dla modułu Andon

09-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z września

  • Nowy widget Dashboard TV - lista przywołań z panelu ANDON
  • Opcjonalne dodawanie uwag podczas wysyłania przywołania ANDON
  • Informacja na panelu Andon o osobie przyjmującej przywołanie
  • Uprawnienia do modułu Zadań
  • Nowa lista użytkowników oraz filtry
  • Wiersz sumując poszczególne czasy w raporcie dostępności urządzeń (Przestój / W działaniu)
  • Nowy filtr w module Magazyn części – „Tylko aktywne zapotrzebowania”
  • Sekcja Aktywne Zapotrzebowania w karcie części
  • Ustawianie priorytetów dla przywołań w użytkowniku z rolą ANDON

08-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia

  • Dodanie informacji do części: "Maksymalna ilość w magazynie"
  • Nowy widok wyboru dostawcy z wieloma filtrami w zapotrzebowaniach i zadaniach
  • Zmiana wyglądu widgetu listy zadań w Dashboard TV. Dodanie ścieżki lokalizacji urządzenia.
  • Edycja tagów w module słowniki

07-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca

  • Nowy formularz logowania
  • Rozbudowa raportu odczytów o nowe kolumny
  • Krytyczność w raport zadań dla urządzenia
  • Logowanie za pomoca kodu QR
  • Rejestrowanie liczby części wniesionych/wyniesionych
  • Nowy widok listy dostawców.
  • Rozbudowa widoku podglądu dostawcy. Dodanie tagów oraz rodzajów usług

06-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca

  • Nowy moduł - Panel Operatorki ANDON - Mobilny system przywołań
  • Nowy dostępny język aplikacji - Niemiecki
  • Nowy filtr w liście części - tagi
  • Wyświetlanie tagów na liście części

05-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z maja

  • Nowy moduł - Lista przestojów
  • Nowy skaner kodów QR w aplikacji mobilnej
  • Nowy wygląd QRmaint na tabletach
  • Dodanie zakresu lokalizacji do zapotrzebowań - Użytkownicy widzą tylko zapoptrzebowania ze swojej lokalizacji
  • Niestandardowe uprawnienia użytkowników

04-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia

  • Nowy anonimowy portal zgłoszeń, a w nim nowe pola m.in. temat, kod awarii lub usterki, kategoria problemu, oznaczenie zgłoszenia jako awaria
  • Nowy filtr na liście części "Stan magazynowy" - lista
  • Nowa kontrolka, bardziej ergonomiczna do wyboru kategorii problemu
  • Nowe kolumny w raporcie wejść/wyjść magazynowych
  • Niestandardowe uprawnienia użytkowników do tworzenia/edycji/usuwania przestoju

03-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z marca

  • Nowy import części do systemu na podstawie pliku Excel
  • Nowy import urządzeń do systemu na podstawie pliku Excel
  • Data następnej kalibracji i legalizacji na wydruku etykiety urządzenia
  • Nowy widok podglądu lokalizacji - tryb odczytu i edycji
  • Nowy widget w Dashboard TV - Licznik czasu zakończonych przestojów
  • Zmiana przycisku zmiany statusu na listę rozwijalną (zadania i zapotrzebowania)
  • Dodanie kolumn numer seryjny oraz numer ewidencyjny w raport odczytów
  • Rozbudowa raportu wejść/wyjść magazynowych o nowe kolumny: numer seryjny części, numer z zewnętrznego systemu
  • Dodanie zdjęć na liście części
  • Dodanie zdjęć na liście urządzeń
  • Dodanie zdjęć części przy wyszukiwaniu części w zadaniu
  • Rozbudowa eksportu urządzeń
  • Dodanie wyszukiwania po tekście osób przy dodawaniu komentarza

02-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego

  • Nowy moduł - Ewidencja kwalifikacji
  • Tryb kompaktowy harmonogramu prewencyjnego
  • Wybieranie producenta z listy przy ustawianiu do jakich urządzeń dana część jest dedykowana
  • Dodanie sekund w przestojach. Zmiana Raportów związanych z przestojami
  • Zmiana wyglądu listy komentarzy: Przeniesienie listy do odrębnego okna
  • Dodanie numeru producenta w liście części
  • Dodanie możliwości wprowadzania Id urządzenia z systemu zewnętrznego do kodów błędów i awarii w celu integracji za pomocą API
  • Dodanie BLIK jako formę płatności

01-2022

Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia

  • Nowy system powiadomień - każdy z użytkowników może wskazać jakie chce dostawać powiadomienia i za pomocą czego
  • Nowy dostępny język aplikacji - Hiszpański
  • Podgląd dostawcy z poziomu części
  • Dodanie "Liczby zadań" w raporcie "Raport zadań dla urządzenia"
  • Umożliwienie włączenia pola w formularzu zgłoszenia: "Przypisana osoba", "Zespół"
  • Sortowanie malejąco/rosnąco na liście zadań

12-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia

  • Nowy znacznie bardziej ergonomiczny wygląd urządzenia - tryb odczytu i edycji
  • Nowe dostępne pole w urządzeniu: "Krytyczność"
  • Nowy podgląd zadań prewencyjnych
  • Nowa lista urządzeń z m.in. informacją kiedy był ostatni/kolejny przegląd
  • Rozbudowa zapotrzebowań: umożliwienie powiązania zapotrzebowania z urządzeniem, dodanie preferowanego dostawcy, umożliwienie wyłączania/włączania pól w formularzu i inne

11-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada

  • Nowa dostępny język aplikacji - turecki
  • Nowe akcje w regułach automatyzacji: 1. przypisanie listy kontrolnej 2. przypisanie urządzenia lub lokalizacji
  • Nowy warunek uruchomienia reguły automatyzacji: kod awarii lub usterki
  • Nowa zakładka ustawień słowników
  • Dodanie nowego dokumentu/akcji do historii zmian magazynowych części: "Usunięcie części".

10-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z października

  • Dodanie API do integracji z QRmaint
  • Numerowanie pozycji list kontrolnych na wydruku
  • Zmiana wyglądu listy zadań
  • Rozbudowa widoku tabeli zadań o nowe kolumny: osoba zamykająca, dostawca serwisu, obserwowane, uwagi techniczne, całkowity czas realizacji.
  • Dodanie uwag technicznych i kolorów w raport zadań - ogólny
  • Nowy raport 'Stan magazynów na dzień'
  • Rozbudowa kodów awarii lub usterki o automatyczne przypisywanie zespołu w wybranych lokalizacjach oraz umożliwienie wyszukiwania kodów

09-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z września

  • Dodanie możliwości podglądu zadania bezpośrednio z raportu w raportach zadań
  • Nowy filtr na liście części: aktywne/nieaktywne
  • Dodanie szczegółowych informacji do historii zmian magazynowych części
  • Zmiana raportu "Podsumowanie utrzymania urządzeń", aby uwzględniał czasy w sekundach
  • Nowy raport przestojów urządzeń
  • Umożliwienie skanowania kodu QR/kreskowego części podczas składania zapotrzebowania

08-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia

  • Całkowita przebudowa magazynu części - zastosowanie kolejki FIFO oraz wiele zmian
  • Raport zmian magazynowych
  • Raport części ogólny
  • Dodanie możliwości składania zapotrzebowań bezpośrednio z podglądu części
  • Dodanie dwuetapowego logowania z potwierdzaniem SMS lub Emailem
  • Nowy widok podglądu urządzenia po zeskanowaniu

07-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca

  • Nowy widok zbiorczego podglądu komentarzy. Poddział na Moje/Wszystkie
  • Dodanie listy kontrolnej do eksportu zadania w PDF
  • Nowy filtr na liście zadań: Reaktywne/Prewencyjne/Zgłoszenia
  • Dodanie skanera dla wersji desktopowej
  • Nowa rola użytkownika Dashboard TV
  • Nowy raport - Raport zadań wg przypisanej osoby
  • Nowy wygląd list kontrolnych

06-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca

  • Nowy moduł DashboardTV
  • Automatyczne ustawianie priorytetu wysokiego jeżeli zgłoszenie jest awarią
  • Dodanie przycisku (ikony) odświeżenia listy zadań w wersji desktopowej
  • Umożliwienie oznaczania pytania listy kontrolnej jako wymaganego do uzupełnienie
  • Rozbudowa wyszukiwania zadań podczas powiązywania z istniejącym
  • Poprawki powiadomień o nowym komentarzu

05-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z maja

  • Nowy widok podglądu zadania prewencyjnego
  • Dodanie informacji o aktywnych zapotrzebowaniach na liście części
  • Umożliwienie dodania uwag do odpowiedzi listy kontrolnej
  • Dodanie zmiany statusu na realizacja w momencie uruchomienia stopera w zadaniu
  • Dodanie waluty w raport części ogólny
  • Poprawki związane z dostawcą serwisu w zadaniu
  • Odświeżanie listy zadań w aplikacji mobilnej poprzez gest przeciągnięcia (swipe)

04-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia

  • Zdjęcia i inne pliki jako odpowiedź listy kontrolnej
  • Rozbudowa filtrów w liście zadań prewencyjnych oraz harmonogramie
  • Zmiana wyglądu listy zgłoszeń dla użytkowników o rolach zgłaszających
  • Poprawki aplikacji mobilnej na iOS
  • Rozbudowa raportu "Podsumowanie urządzenia"
  • Dodanie do etykiety z kodem QR możliwości dodania numeru ewidencyjnego
  • Zwiększenie intuicyjności filtrowania zadań w aplikacji mobilnej

03-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z marca

  • Zapisywanie własnych widoków w liście zadań
  • Kody awarii lub usterki
  • Nowa akcja wyzwalająca w regułach automatyzacji: Nowe zadanie
  • Szablony zadań
  • Tworzenie zadania na podstawie kodu QR szablonu
  • Dodanie numeru seryjnego na wydruku etykiety urządzenia z kodem QR
  • Ustawianie wymagalności wypełnienia pól w formularzu zadania przy jego zamknięciu
  • Dodanie na liście zadań osób, które aktualnie realizują dane zadanie oraz ile czasu trwa ich realizacja

02-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego

  • Nowa aplikacja mobilna na android
  • Nowy szybki podgląd zadania z każdego miejsca
  • Szybki podgląd części w wyskakującym oknie
  • Dodanie daty zamknięcia zadania w widoku tabeli na liście zadań
  • Pytania warunkowe w liście kontrolnej
  • Podpisy w liście kontrolnej
  • Odczyty dla urządzenia w liście kontrolnej

01-2021

Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia

  • Liczenie czasu realizacji zadania indywidualnie dla każdego technika - stoper
  • Nowy raport: Raport części - ogólny
  • Nowy filtr w zadaniach: Wszystkie aktywne statusy
  • Nowy raport: Raport czasu pracy użytkowników
  • Nowy wygląd strony startowej
  • Szybki podgląd lokalizacji w wyskakującym oknie
  • Szybki podgląd urządzenia w wyskakującym oknie
  • Umożliwienie użytkownikowi o roli "Zgłaszający rozszerzony" potwierdzania wszystkich zgłoszeń, do których ma dostęp

12-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia

  • Nowe listy kontrolne
  • Nowy warunek w regułach automatyzacji: Problem
  • Nowa akcja wyzwalająca w regułach automatyzacji: Zamknięcie zadania
  • Nowy widget na stronie startowej: Podsumowanie dnia
  • Tryb pełnoekranowy aktywności danego dnia

11-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada

  • Raport utrzymania wykorzystujący strukturę drzewa lokalizacji oraz urządzeń
  • Filtr ostatnio użytych części dla danego urządzenia podczas wyboru części w zadaniu
  • Nowy warunek w regułach automatyzacji: lokalizacja
  • Umożliwienie ustawienia dostępu dla użytkownika o roli admina
  • Umożliwienie dodawania własnych statusów w zapotrzebowaniach

10-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z października

  • Umożliwienie dodawania komentarzy w zapotrzebowaniach
  • Poprawki związane z przestojami urządzeń
  • Automatycznie przypisywanie użytkownika przy zmianie statusu na "realizacja"
  • Umożliwienie ustawienia zakresu dostępu do dowolnego poziomu lokalizacji
  • Lista zapotrzebowań powiązanych z zadaniem
  • Umożliwienie zmiany statusu zadania w widoku zapotrzebowania
  • Dodanie zabezpieczenia Captcha w zewnętrznych formularzach zgłoszeń
  • Podgląd części z poziomu listy powiązanych części w urządzeniu

09-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z września

  • Nowy moduł: Zapotrzebowania
  • Oznaczanie zgłoszenia jako Awaria
  • Dodawanie załączników w zapotrzebowaniach
  • Zmiana wyglądu listy urządzeń w wersji dektopowej i mobilnej

08-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia

  • Umożliwienie dodawania odczytów przez użytkowników o roli "Zgłaszającego rozszerzonego"
  • Nowy wygląd raportów.
  • Nowy Raport: Podsumowanie utrzymania urządzeń
  • Nowe filtry w aplikacji mobilnej w module zadań

07-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca

  • Operacje grupowe w zadaniach
  • Poprawa ergonomii zakładki części zamienne w środkach trwałych
  • Dodawanie nowego klienta w formularzu zadania w aplikacji mobilnej
  • Rejestrowanie pobierania środka trwałego oraz jego zwrotu. Check-in check-out
  • Poprawka bezpieczeństwa

06-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca

  • Rozbudowa filtrów w module środków trwałych
  • Dodawanie zdjęć i załączników w komentarzach
  • Rozbudowa formularza zadania i zgłoszenia o możliwość dodania wielu zdjęć
  • Galeria zdjęć w zadaniach
  • Dodanie nowych filtrów w module zadań
  • Rozbudowa raportu zadań ogólnych
  • Rozbudowa reguł automatyzacji o warunek zawierający osobę zgłaszającą

05-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z maja

  • Dodanie tagów w załącznikach
  • Nowy Moduł: załączniki
  • Dodanie powiadomień email przy zmianie statusu dla użytkowników zgłaszających
  • Przeprojektowanie ergonomii oraz liczenia czasu realizacji zadania
  • Poprawa ergonomii dodawania użytych części i materiałów podczas realizacji zadania

04-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia

  • Podpis na wydruku zadania
  • Nowy system płatności i fakturowania
  • Szablony list kontrolnych
  • Elektroniczny podpis list kontrolnych
  • Poprawa ergonomii przypisywania środków trwałych do zadania

03-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z marca

  • Umożliwienie użycia własnego brandingu wewnątrz aplikacji
  • Rozbudowa historii zadania oraz dodanie czasów reakcji techników
  • Rozbudowa filtrów na liście zgłoszeń
  • Nowe, bardziej ergonomiczne filtry w środkach trwałych w aplikacji mobilnej i desktopowej
  • Dodanie możliwości filtrowania środków trwałych dla każdej lokalizacji w strukturze drzewiastej

02-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego

  • Nowe, bardziej ergonomiczne filtry na liście zadań w aplikacji desktopowej
  • Integracja z SMSAPI
  • Powiadomienia SMS w zadaniach prewencyjnch/cyklicznych
  • Powiadomienia SMS do dostawcy serwisu
  • Nowy widok listy zadań - lista kompaktowa
  • Ukrywanie/pokazywanie kolumn na liście zadań

01-2020

Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia

  • Barkod w częściach zamiennych
  • Możliwość dodania powiązanego zadania
  • Rozbudowa filtrowania stanów magazynowych
  • Poprawa ergonomii dodawania odczytów w aplikacji mobilnej
  • Raport czasu prac
tło

Wypróbuj QRmaint

Bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań.