Cennik

Każdy pakiet systemu CMMS zawiera nielimitowaną liczbę bezpłatnych użytkowników zgłaszających usterki. Opłata jest jedynie za użytkowników realizujących zadania (np. techników) oraz administratorów konta organizacji.

Brak opłat aktywacyjnych.

Standard

39

34

/ za użytkownika / miesiąc


  • Generuj do 50 zadań/miesięcznie
  • 100 środków trwałych
  • 1 GB przestrzeni dyskowej
  • Nielimitowana liczba darmowych użytkowników zgłaszających
  • Darmowe aktualizacje systemu
Profesjonalny

82

74

/ za użytkownika / miesiąc


  • Nielimitowana liczba zadań/miesięcznie
  • Nielimitowana liczba środków trwałych
  • 15 GB przestrzeni dyskowej
  • Nielimitowana liczba darmowych użytkowników zgłaszających
  • Darmowe aktualizacje systemu
  • Zadania prewencyjne (PM)
  • Anonimowe zgłaszanie usterki poprzez zeskanowanie kodu QR
  • Raporty
Premium

125

114

/ za użytkownika / miesiąc


  • Nielimitowana liczba zadań/miesięcznie
  • Nielimitowana liczba środków trwałych
  • 150 GB przestrzeni dyskowej
  • Nielimitowana liczba darmowych użytkowników zgłaszających
  • Darmowe aktualizacje systemu
  • Zadania prewencyjne (PM)
  • Anonimowe zgłaszanie usterki poprzez zeskanowanie kodu QR
  • Raporty
  • Interaktywne plany
  • Dashboard TV
  • KPI Dashboard
  • Zapotrzebowania
  • Rezerwowanie części
  • Pełna historia zmian magazynowych
  • Reguły automatyzacji
  • Kody błędów i awarii
  • Monitorowanie przestojów maszyn
  • Ewidencja kwalifikacji
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników
  • SSO
  • Własny branding
  • Mobilny system przywołań ANDON
  • Autonomiczne utrzymanie ruchu
  • Harmonogram pracy
  • API
  • Wsparcie premium

Często zadawane pytania

Są 3 typy użytkowników, które wymagają płatnej licencji QRmaint:

  1. Administratorzy systemu – posiadają pełny dostęp do systemu i wszystkich jego funkcji.
  2. Technicy – mają dostęp do wszystkich funkcji z wyjątkiem ustawień systemu i zarządzania użytkownikami.
  3. Technicy limitowani – mają dostęp tylko do przypisanych do nich zadań lub ich zespołu.

Użytkownikami bezpłatnymi są:

  1. Zgłaszający – mogą zgłaszać awarie i usterki oraz śledzić status ich realizacji. Posiadają dostęp tylko do swoich zgłoszeń.
  2. Zgłaszający rozszerzony – mogą zgłaszać awarie i usterki oraz śledzić status ich realizacji. Posiadają dostęp wszystkich zgłoszeń w ramach przydzielonych uprawnień do lokalizacji/obszarów

Pakiety wymienione powyżej w cenniku to opcje all-inclusive i nie mają żadnych ukrytych kosztów. Brak jakichkolwiek opłat dodatkowych, w tym aktywacyjnych.

Koszt jaki ponosisz za system QRmaint to tylko tyle ile wynika z wybranego planu za każdego użytkownika płatnego.

14-dniowy okres testowy jest całkowicie darmowy, nie trzeba podawać numeru karty kredytowej. Wystarczy, że podasz adres email oraz nazwę firmy, aby zacząć testować wszystkie funkcjonalności QRmaint. W każdej chwili 14 dniowego okresu testowego możesz zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji.

Tradycyjne przelewy, karty kredytowe oraz płatności internetowe. Rozliczenia transakcji przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Możliwa jest także płatność przelewem na podstawie proformy. W takim przypadku napisz do nas na kontakt@qrmaint.com.

Nie wymagamy podpisania jakiejkolwiek umowy. Qmaint działa jako usługa “pay-as-you-go”. Po prostu opłacasz swoje konto z miesiąca na miesiąc lub z roku na rok. Jeśli zrezygnujesz z konta w trakcie miesiąca rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego miesiąca.

tło

Wypróbuj QRmaint

Bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań.