Zmiany w aplikacji
Sprawdź, jak rozwija się system CMMS od QRmaint i jakie funkcje zostały dodane do naszej aplikacji w ostatnim czasie.
10-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z października
- Tryb odczytu i edycji formularza zapotrzebowania
- Nowe pola w zapotrzebowaniach - konto kosztowe pozycji, nr zapotrzebowania z zewnętrznego systemu, nr zamówienia z zewnętrznego systemu
- Edycja danych użytkownika anonimowego w zarejestrowanym zgłoszeniu
- Cel zapotrzebowania - oprogramowanie dodawania własnych pozycji
- Raport zadań wg przypisanej osoby - dodanie kolumny z danymi z zakładki 'Prace'
- Implementacja pojedynczego logowania (ang. single sign-on, SSO) –Mechanizm SSO pozwalaja uprawnionemu użytkownikowi, po jednokrotnym uwierzytelnieniu, na dostęp do wielu aplikacji, które istnieją w tej samej domenie
- Nowe pola i filtry w zadniach: 'Wymagane zatrzymanie maszyny', 'Szacunkow czas', 'Wpływ na czas cyklu produkcyjnego', 'Wymagane zatrzymanie maszyny'
09-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z września
- Nowe filtry na liście zadań - 'klient' oraz 'Aktualnie realizowane - uruchomiony stoper'
- Zakładka 'Historia' w karcie urządzenia prezentująca historię urządzenia np. relokacje, zmiany statusu
- Blokada uruchomienia wielu stoperów realizacji zadania oraz informacja o aktualnie realizowanych zadaniach z włączonym stoperem
- Wyszukiwanie usuniętych urządzeń na liście oraz możliwość ich przywrócenia
- Inne udoskonalenia i poprawki
08-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia
- Podgląd urządzeń w których użyto część zamienną wprost z karty części zamiennej
- Raport zadań ogólny - dodanie kolumny 'Zamknięto na zmianie'
- Raport 'Przywołania'
- Inne udoskonalenia i poprawki
07-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca
- Nowe uprawnienie umożliwiające udostępnienie w trybie odczytu modułu 'Urządzenia' dla użytkowników z rolą ' Zgłaszający rozszerzony'
- Nowy sposób wiązania części zamiennych z urządzeniami lub modelami urządzeń
- Historia użycia części w karcie urządzenia
- Widoczność zdjęć dedykowanych części zamiennych w karcie urządzenia
- Możliwość udostępnienia interaktywnych planów dla użytkownika z rolą 'Zgłaszający rozszerzony'
06-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca
- Nowy widok podglądu zgłoszeń dla użytkowników zgłaszających
- Nowa zakładka części zamienne w urządzeniu
- Statystyki użycia części w widoku podglądu części
- Dodanie kolumny stan maksymalny w 'Raport części - ogólny"
- Nowy format etykiety z kodem QR dla urządzeń i części: 60mm x 40mm
- Rozbudowa wiązania części z urządzeniem: po modelu urządzenia lub z pojedynczym urządzeniem
- Dopuszczenie urządzenia/maszyny do pracy po zamknięciu zgłoszenia
- Zmiana "Potwierdzenia realizacji zgłoszenia" na "Odbiór prac"
- Inne udoskonalenia i poprawki
05-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z maja
- Plany interaktywne
- API: nowe metody dla magazynu części
- Nowy widok listy zadań w aplikacji mobilnej
- Nowe uprawnienie użytkowników: Widoczność i zarządzanie modułem dostawcy
- Nowe uprawnienie użytkowników: Widoczność i zarządzanie modułem interaktywne plany
- Nowe uprawnienie użytkownika zgłaszającego: Widoczność modułu urządzenia
- Optymalizacja zdjęć w PDF - PDF zadania waży znacznie mnie
- Dodanie w eksporcie PDF zadania w zakładce prace pracownika realizującego.
- Sortowanie po dacie zamknięcia w liście zadań
- Pełna ścieżka lokalizacji w w mobilnej liście zadań
- Inne udoskonalenia i poprawki
04-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia
- Wybór komponentów podrzędnych po zeskanowaniu kodu QR
- Podgląd danych kontaktowych użytkownika m.in w zadaniach osoba zgłaszająca
- Wiele innych poprawek
03-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z marca
- Wizualizacja nieruchomości/obiektów na mapie geograficznej
- Wizualizacja urządzeń na mapie geograficznej
- Udostępnianie zadania w formie PDF na wskazany adres email
- Dodanie w KPI Dashboard zakresów lokalizacji użytkowników
- API: Nowe metody zapotrzebowań
- Inne udoskonalenia i poprawki
02-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego
- Dedykowany dla wózków widłowych panel obsługi przywołań
- Dedykowany raport zapotrzebowań
- Nowe pola w formularzu zapotrzebowań: Okres kosztowy, Cel zapotrzebowania
- Ograniczenie dostępu do listy dostawców tylko z określonych lokalizacji
- Raport części ogólny - dodanie kolumny 'Rodzaj części'
- Aktualizacja raportu wejść/wyjść magazynowych
- Inne udoskonalenia i poprawki
01-2023
Podsumowanie najważniejszych zmian ze stycznia
- Oznaczanie Tagami zadań
- TOP 10 urządzeń z przestojami w KPI dashboard
- Rozbudowa funkcjonalności panelu przywołań ANDON - wielopoziomowa struktura wyboru przywołania
- Anulowanie przywołań z panelu ANDON
- Filtrowanie zadań w kalendarzu wg rodzaju zadania
- Uproszczenie importu urządzeń i części
- Aktualizacja raportu kosztów urządzeń
12-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia
- Nowe pola w formularzu zadania: Przyczyna źródłowa oraz Propozycja usprawnienia
- Rozbudowa ustawień formularza zadania o możliwość wskazania iż dane pole jest wymagane przy zamknięciu tylko dla wskazanego rodzaju zadania
- Niestandardowe uprawnienia użytkowników do modułu: Magazyn części
- Niestandardowe uprawnienia użytkowników do modułu: DashboardTV
- Proces mycia i dezynfekcji
- Zdjęcia w lokalizacjach
- Dedykowany zespół dla pozycji listy kontrolnej
- Priorytet przywołania w Dashboard TV
11-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada
- Filmy w zgłoszeniach oraz zadaniach.
- Zdjęcia, filmy i załączniki w zadaniach prewencyjnych
- Wyszukiwanie części poprzez zeskanowanie kodu QR lub kodu kreskowego w wersji na komputer.
- Nowa reguła automatyzacji - przypisanie klienta
- "Podpis inny" - nowy rodzaj odpowiedzi w liście kontrolnej
- Dedykowany zespół do odpowiedzi w liście kontrolnej
- Wymóg podania przyczyny przy zmianie statusu zadania na "Anulowane"
- Wiele zdjęć w formularzu anonimowym
- Dodawanie wielu plików do pojedynczego komentarza
- Wyświetlanie liczby zarezerwowanych części w szczegółach części w wersji mobilnej
- Pełny podgląd szczegółów części z poziomu zapotrzebowania
- Zmiana sortowania w liście części w zadaniu oraz przy pobieraniu części - u góry części z ostatnią zmianą magazynową
- Dodanie kolumny "Krytyczność" w raport "Podsumowanie utrzymania urządzeń" i "Hierarchiczny raport stanu utrzymania"
- Ukrycie zadań anulowanych ze zgłoszeń aktywnych (tworzenie zgłoszenia)
10-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z październik
- Nowy znacznie bardziej kompaktowy wygląd podglądu części
- Status zapotrzebowania na liście części
- Poprawka widoku listy części m.in. brak konieczności przełączania się pomiędzy kolejnymi stronami z wyszukanymi częściami
- Możliwość powiązania zgłoszeniowego adresu email z dowolną lokalizacją
- Modyfikacja widgetu Dashboard TV "Licznik całkowitego czasu przestoju" - Do całkowitego czasu brany pod uwagę są także trwające przestoje.
- Możliwość dodania wielu zdjęć do urządzenia
- Nowy podgląd szczegółów użytkownika
- API - nowe metody dla modułu Andon
09-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z września
- Nowy widget Dashboard TV - lista przywołań z panelu ANDON
- Opcjonalne dodawanie uwag podczas wysyłania przywołania ANDON
- Informacja na panelu Andon o osobie przyjmującej przywołanie
- Uprawnienia do modułu Zadań
- Nowa lista użytkowników oraz filtry
- Wiersz sumując poszczególne czasy w raporcie dostępności urządzeń (Przestój / W działaniu)
- Nowy filtr w module Magazyn części – „Tylko aktywne zapotrzebowania”
- Sekcja Aktywne Zapotrzebowania w karcie części
- Ustawianie priorytetów dla przywołań w użytkowniku z rolą ANDON
08-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia
- Dodanie informacji do części: "Maksymalna ilość w magazynie"
- Nowy widok wyboru dostawcy z wieloma filtrami w zapotrzebowaniach i zadaniach
- Zmiana wyglądu widgetu listy zadań w Dashboard TV. Dodanie ścieżki lokalizacji urządzenia.
- Edycja tagów w module słowniki
07-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca
- Nowy formularz logowania
- Rozbudowa raportu odczytów o nowe kolumny
- Krytyczność w raport zadań dla urządzenia
- Logowanie za pomoca kodu QR
- Rejestrowanie liczby części wniesionych/wyniesionych
- Nowy widok listy dostawców.
- Rozbudowa widoku podglądu dostawcy. Dodanie tagów oraz rodzajów usług
06-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca
- Nowy moduł - Panel Operatorki ANDON - Mobilny system przywołań
- Nowy dostępny język aplikacji - Niemiecki
- Nowy filtr w liście części - tagi
- Wyświetlanie tagów na liście części
05-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z maja
- Nowy moduł - Lista przestojów
- Nowy skaner kodów QR w aplikacji mobilnej
- Nowy wygląd QRmaint na tabletach
- Dodanie zakresu lokalizacji do zapotrzebowań - Użytkownicy widzą tylko zapoptrzebowania ze swojej lokalizacji
- Niestandardowe uprawnienia użytkowników
04-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia
- Nowy anonimowy portal zgłoszeń, a w nim nowe pola m.in. temat, kod awarii lub usterki, kategoria problemu, oznaczenie zgłoszenia jako awaria
- Nowy filtr na liście części "Stan magazynowy" - lista
- Nowa kontrolka, bardziej ergonomiczna do wyboru kategorii problemu
- Nowe kolumny w raporcie wejść/wyjść magazynowych
- Niestandardowe uprawnienia użytkowników do tworzenia/edycji/usuwania przestoju
03-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z marca
- Nowy import części do systemu na podstawie pliku Excel
- Nowy import urządzeń do systemu na podstawie pliku Excel
- Data następnej kalibracji i legalizacji na wydruku etykiety urządzenia
- Nowy widok podglądu lokalizacji - tryb odczytu i edycji
- Nowy widget w Dashboard TV - Licznik czasu zakończonych przestojów
- Zmiana przycisku zmiany statusu na listę rozwijalną (zadania i zapotrzebowania)
- Dodanie kolumn numer seryjny oraz numer ewidencyjny w raport odczytów
- Rozbudowa raportu wejść/wyjść magazynowych o nowe kolumny: numer seryjny części, numer z zewnętrznego systemu
- Dodanie zdjęć na liście części
- Dodanie zdjęć na liście urządzeń
- Dodanie zdjęć części przy wyszukiwaniu części w zadaniu
- Rozbudowa eksportu urządzeń
- Dodanie wyszukiwania po tekście osób przy dodawaniu komentarza
02-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego
- Nowy moduł - Ewidencja kwalifikacji
- Tryb kompaktowy harmonogramu prewencyjnego
- Wybieranie producenta z listy przy ustawianiu do jakich urządzeń dana część jest dedykowana
- Dodanie sekund w przestojach. Zmiana Raportów związanych z przestojami
- Zmiana wyglądu listy komentarzy: Przeniesienie listy do odrębnego okna
- Dodanie numeru producenta w liście części
- Dodanie możliwości wprowadzania Id urządzenia z systemu zewnętrznego do kodów błędów i awarii w celu integracji za pomocą API
- Dodanie BLIK jako formę płatności
01-2022
Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia
- Nowy system powiadomień - każdy z użytkowników może wskazać jakie chce dostawać powiadomienia i za pomocą czego
- Nowy dostępny język aplikacji - Hiszpański
- Podgląd dostawcy z poziomu części
- Dodanie "Liczby zadań" w raporcie "Raport zadań dla urządzenia"
- Umożliwienie włączenia pola w formularzu zgłoszenia: "Przypisana osoba", "Zespół"
- Sortowanie malejąco/rosnąco na liście zadań
12-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia
- Nowy znacznie bardziej ergonomiczny wygląd urządzenia - tryb odczytu i edycji
- Nowe dostępne pole w urządzeniu: "Krytyczność"
- Nowy podgląd zadań prewencyjnych
- Nowa lista urządzeń z m.in. informacją kiedy był ostatni/kolejny przegląd
- Rozbudowa zapotrzebowań: umożliwienie powiązania zapotrzebowania z urządzeniem, dodanie preferowanego dostawcy, umożliwienie wyłączania/włączania pól w formularzu i inne
11-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada
- Nowa dostępny język aplikacji - turecki
- Nowe akcje w regułach automatyzacji: 1. przypisanie listy kontrolnej 2. przypisanie urządzenia lub lokalizacji
- Nowy warunek uruchomienia reguły automatyzacji: kod awarii lub usterki
- Nowa zakładka ustawień słowników
- Dodanie nowego dokumentu/akcji do historii zmian magazynowych części: "Usunięcie części".
10-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z października
- Dodanie API do integracji z QRmaint
- Numerowanie pozycji list kontrolnych na wydruku
- Zmiana wyglądu listy zadań
- Rozbudowa widoku tabeli zadań o nowe kolumny: osoba zamykająca, dostawca serwisu, obserwowane, uwagi techniczne, całkowity czas realizacji.
- Dodanie uwag technicznych i kolorów w raport zadań - ogólny
- Nowy raport 'Stan magazynów na dzień'
- Rozbudowa kodów awarii lub usterki o automatyczne przypisywanie zespołu w wybranych lokalizacjach oraz umożliwienie wyszukiwania kodów
09-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z września
- Dodanie możliwości podglądu zadania bezpośrednio z raportu w raportach zadań
- Nowy filtr na liście części: aktywne/nieaktywne
- Dodanie szczegółowych informacji do historii zmian magazynowych części
- Zmiana raportu "Podsumowanie utrzymania urządzeń", aby uwzględniał czasy w sekundach
- Nowy raport przestojów urządzeń
- Umożliwienie skanowania kodu QR/kreskowego części podczas składania zapotrzebowania
08-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia
- Całkowita przebudowa magazynu części - zastosowanie kolejki FIFO oraz wiele zmian
- Raport zmian magazynowych
- Raport części ogólny
- Dodanie możliwości składania zapotrzebowań bezpośrednio z podglądu części
- Dodanie dwuetapowego logowania z potwierdzaniem SMS lub Emailem
- Nowy widok podglądu urządzenia po zeskanowaniu
07-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca
- Nowy widok zbiorczego podglądu komentarzy. Poddział na Moje/Wszystkie
- Dodanie listy kontrolnej do eksportu zadania w PDF
- Nowy filtr na liście zadań: Reaktywne/Prewencyjne/Zgłoszenia
- Dodanie skanera dla wersji desktopowej
- Nowa rola użytkownika Dashboard TV
- Nowy raport - Raport zadań wg przypisanej osoby
- Nowy wygląd list kontrolnych
06-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca
- Nowy moduł DashboardTV
- Automatyczne ustawianie priorytetu wysokiego jeżeli zgłoszenie jest awarią
- Dodanie przycisku (ikony) odświeżenia listy zadań w wersji desktopowej
- Umożliwienie oznaczania pytania listy kontrolnej jako wymaganego do uzupełnienie
- Rozbudowa wyszukiwania zadań podczas powiązywania z istniejącym
- Poprawki powiadomień o nowym komentarzu
05-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z maja
- Nowy widok podglądu zadania prewencyjnego
- Dodanie informacji o aktywnych zapotrzebowaniach na liście części
- Umożliwienie dodania uwag do odpowiedzi listy kontrolnej
- Dodanie zmiany statusu na realizacja w momencie uruchomienia stopera w zadaniu
- Dodanie waluty w raport części ogólny
- Poprawki związane z dostawcą serwisu w zadaniu
- Odświeżanie listy zadań w aplikacji mobilnej poprzez gest przeciągnięcia (swipe)
04-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia
- Zdjęcia i inne pliki jako odpowiedź listy kontrolnej
- Rozbudowa filtrów w liście zadań prewencyjnych oraz harmonogramie
- Zmiana wyglądu listy zgłoszeń dla użytkowników o rolach zgłaszających
- Poprawki aplikacji mobilnej na iOS
- Rozbudowa raportu "Podsumowanie urządzenia"
- Dodanie do etykiety z kodem QR możliwości dodania numeru ewidencyjnego
- Zwiększenie intuicyjności filtrowania zadań w aplikacji mobilnej
03-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z marca
- Zapisywanie własnych widoków w liście zadań
- Kody awarii lub usterki
- Nowa akcja wyzwalająca w regułach automatyzacji: Nowe zadanie
- Szablony zadań
- Tworzenie zadania na podstawie kodu QR szablonu
- Dodanie numeru seryjnego na wydruku etykiety urządzenia z kodem QR
- Ustawianie wymagalności wypełnienia pól w formularzu zadania przy jego zamknięciu
- Dodanie na liście zadań osób, które aktualnie realizują dane zadanie oraz ile czasu trwa ich realizacja
02-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego
- Nowa aplikacja mobilna na android
- Nowy szybki podgląd zadania z każdego miejsca
- Szybki podgląd części w wyskakującym oknie
- Dodanie daty zamknięcia zadania w widoku tabeli na liście zadań
- Pytania warunkowe w liście kontrolnej
- Podpisy w liście kontrolnej
- Odczyty dla urządzenia w liście kontrolnej
01-2021
Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia
- Liczenie czasu realizacji zadania indywidualnie dla każdego technika - stoper
- Nowy raport: Raport części - ogólny
- Nowy filtr w zadaniach: Wszystkie aktywne statusy
- Nowy raport: Raport czasu pracy użytkowników
- Nowy wygląd strony startowej
- Szybki podgląd lokalizacji w wyskakującym oknie
- Szybki podgląd urządzenia w wyskakującym oknie
- Umożliwienie użytkownikowi o roli "Zgłaszający rozszerzony" potwierdzania wszystkich zgłoszeń, do których ma dostęp
12-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z grudnia
- Nowe listy kontrolne
- Nowy warunek w regułach automatyzacji: Problem
- Nowa akcja wyzwalająca w regułach automatyzacji: Zamknięcie zadania
- Nowy widget na stronie startowej: Podsumowanie dnia
- Tryb pełnoekranowy aktywności danego dnia
11-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z listopada
- Raport utrzymania wykorzystujący strukturę drzewa lokalizacji oraz urządzeń
- Filtr ostatnio użytych części dla danego urządzenia podczas wyboru części w zadaniu
- Nowy warunek w regułach automatyzacji: lokalizacja
- Umożliwienie ustawienia dostępu dla użytkownika o roli admina
- Umożliwienie dodawania własnych statusów w zapotrzebowaniach
10-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z października
- Umożliwienie dodawania komentarzy w zapotrzebowaniach
- Poprawki związane z przestojami urządzeń
- Automatycznie przypisywanie użytkownika przy zmianie statusu na "realizacja"
- Umożliwienie ustawienia zakresu dostępu do dowolnego poziomu lokalizacji
- Lista zapotrzebowań powiązanych z zadaniem
- Umożliwienie zmiany statusu zadania w widoku zapotrzebowania
- Dodanie zabezpieczenia Captcha w zewnętrznych formularzach zgłoszeń
- Podgląd części z poziomu listy powiązanych części w urządzeniu
09-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z września
- Nowy moduł: Zapotrzebowania
- Oznaczanie zgłoszenia jako Awaria
- Dodawanie załączników w zapotrzebowaniach
- Zmiana wyglądu listy urządzeń w wersji dektopowej i mobilnej
08-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z sierpnia
- Umożliwienie dodawania odczytów przez użytkowników o roli "Zgłaszającego rozszerzonego"
- Nowy wygląd raportów.
- Nowy Raport: Podsumowanie utrzymania urządzeń
- Nowe filtry w aplikacji mobilnej w module zadań
07-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z lipca
- Operacje grupowe w zadaniach
- Poprawa ergonomii zakładki części zamienne w środkach trwałych
- Dodawanie nowego klienta w formularzu zadania w aplikacji mobilnej
- Rejestrowanie pobierania środka trwałego oraz jego zwrotu. Check-in check-out
- Poprawka bezpieczeństwa
06-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z czerwca
- Rozbudowa filtrów w module środków trwałych
- Dodawanie zdjęć i załączników w komentarzach
- Rozbudowa formularza zadania i zgłoszenia o możliwość dodania wielu zdjęć
- Galeria zdjęć w zadaniach
- Dodanie nowych filtrów w module zadań
- Rozbudowa raportu zadań ogólnych
- Rozbudowa reguł automatyzacji o warunek zawierający osobę zgłaszającą
05-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z maja
- Dodanie tagów w załącznikach
- Nowy Moduł: załączniki
- Dodanie powiadomień email przy zmianie statusu dla użytkowników zgłaszających
- Przeprojektowanie ergonomii oraz liczenia czasu realizacji zadania
- Poprawa ergonomii dodawania użytych części i materiałów podczas realizacji zadania
04-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z kwietnia
- Podpis na wydruku zadania
- Nowy system płatności i fakturowania
- Szablony list kontrolnych
- Elektroniczny podpis list kontrolnych
- Poprawa ergonomii przypisywania środków trwałych do zadania
03-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z marca
- Umożliwienie użycia własnego brandingu wewnątrz aplikacji
- Rozbudowa historii zadania oraz dodanie czasów reakcji techników
- Rozbudowa filtrów na liście zgłoszeń
- Nowe, bardziej ergonomiczne filtry w środkach trwałych w aplikacji mobilnej i desktopowej
- Dodanie możliwości filtrowania środków trwałych dla każdej lokalizacji w strukturze drzewiastej
02-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z lutego
- Nowe, bardziej ergonomiczne filtry na liście zadań w aplikacji desktopowej
- Integracja z SMSAPI
- Powiadomienia SMS w zadaniach prewencyjnch/cyklicznych
- Powiadomienia SMS do dostawcy serwisu
- Nowy widok listy zadań - lista kompaktowa
- Ukrywanie/pokazywanie kolumn na liście zadań
01-2020
Podsumowanie najważniejszych zmian z stycznia
- Barkod w częściach zamiennych
- Możliwość dodania powiązanego zadania
- Rozbudowa filtrowania stanów magazynowych
- Poprawa ergonomii dodawania odczytów w aplikacji mobilnej
- Raport czasu prac